Monday, December 11, 2006

...and so yeah...


well, then...i'm SO sad! the only way to communicate with my cousin is though myspace messages...!?!?!?! sooo sad...yep...i miss you kuya...do you even read these...jejejeje...oh well, you know that i do miss you though. but yeah...juss thought to say that...
Anyways...so yesterday i went to this house and it ended up looking SO CLOSE TO HOW I WANT MY HOUSE TO BE! the veiw to the spiral staircase to the pillars and high ceilings...it was WOW! at least i know that my dream house is reality SOMEWHERE...jejeje...i'll own a house like that one day...on my poor salary of a ECE teacher...jejeje...a girl can always dream, right?! jejeje....

well, i'm happy, i get to have a really heart to heart talk with my sister, i love her so much...and it's soo crazy juss how much i miss her. what is worst...being a MILLION miles away from her, like in the PHLIPPINES and missing her...or knowing that she is near, but i still hardly ever talk to see her...okay southern ca is not exactly NEAR...but it's a whole like nearer than the philippines, right?! and florida...wow...i'm gonna miss her...i miss her now...i'm SO happy for her though...she's happy and it shows.
the holidays are sooo happy! jejeje...a random thing...i know...but not that random since it's true. :)

well, the girl that i'm tutoring....she won't be going to school next semester, it's too hard for her, and i'm gonna miss her a lot. she said that she was gonna come back next year...but we all konw where i'm gonna be next year...but she is sooo fun...yeah, she barely speaks any english...but that's the beauty of it all...she is so open minded...jejeje...it's a good thing that i'll be working with her...or at least in the same building huh?! :) yep! but she worked soooo hard this semster, i'm so proud of her. :)

jajaja...i tried to decorate the house, but my mom didn't like the rainbow christmas lights, so i try to decorate my room, and it's not working out...so much for the christmas spirit...but it's the thought...

well finals as always kills me...but i'm pushing though the projects, and all that other fun stuff...but yeah...gosta go na!!

"I LOVE YOU AND MISS YOU SOOOOOO MUCH KUYA!!!"

[Transferred from my myspace blog]